Re: jaka plyta glowna?

Autor: jaras (jarasgb_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 09 Dec 1999 - 21:26:33 MET

Użytkownik jarek <lkslodz_at_kki.net.pl> wystukał(a) na klawiszach tak:
> Jaka plyte glowna kupic?
> Myslalem o asusie pb2 (do ilu ma ona szyne? i jaki mnoznik?)
> ale moze sa inne tansze fajne plyty (z bajerami typu miernik temp. plyty i
> procka)
>

> Chcialem kupic sobie procka celerona 433 lub 466 ale slyszalem ze nie da
sie
> ich podkrecac - czy to prawda?
>
> pozdrawiam
>
> p.s. znacie moze jakies strony gdzie mozna znalezc opisy plyt glownych?
> Najlepiej w polszcze! :)

hAJ
Juz slysze Abit Abit ... a ja wybralem Soltek SL67b. Slyszal ktos ???? No
moze nieliczni (wybrancy :)) Nie jest najnowszej generacji ale za to
sprawdzona w boju. Plyta jest na chipe i440BX Slot1 max. mnoznik 8x, fsb
133
(66,68,75,83,100,103,112,133) Zlacza 2 isa, 5 pci, 1 agp-2x , 4xdim, Wake on
lan, Sb link, 2xUSB.
Fakt ze z poziomu biosu (AWARD) ustawic mozna jedynie czestotliwosc
magistarali, ale reszte za pomoca nie zworek a przelacznikow "dip ".
Z bajerow tej plyty najbardziej sobie cenie wlaczanie z klawiatury. Nie
tylko przy uzyciu tzw. hot key (Ctrl F1-F12) ale tez ustawienie sobie
wlasnego haselka (koniec problemow z kumplami :)). Wlacznik na obudowie
mozna wykorzystac do usypiania kompa.
Jezeli chcialbys miec monitorowanie temp. w oznaczeniu plyty musi byc
literka "W" SL67b W.
Uzywam na tej plycie Celerona 433box i bez podnoszenia napiecia poszedl na
540 (83mhz) Zadnych problemow z uzytkowaniem tej plyty a przewinelo sie
przez nia troche sprzetu co przy obecnej cenie okolo 400zl wydaje mi sie
dosc ciekawa propozycja.(kurde ale sie rozpisalem )

--
     ______
       jaras