Re: Problem z D3D na V3000 z ALI1542 i K6-350

Autor: Piotr Niesobski (niesobsk_at_kki.net.pl)
Data: Thu 09 Dec 1999 - 20:37:15 MET

On Tue, 16 Nov 1999 10:27:24 GMT, "Tomasz J. Waszkiewicz"
<elite_at_positive.net.pl> wrote:

>Hi!!
>
>Moj znajomy przywiozl z Niemiec sobie plyte Gigabyte z ALI1542 i K6-350, ma
>tez Voodo 3000
>Wszystko chodzi dobrze w 2D i oryginalne gry ktore byly razem z V3000 tez
>chodza dobrze oraz te ktore wykorzystuja Glide'a
>Problem zaczyna sie dopiero z D3D i innymi grami ktore to staja po okolo 1-2
>minutach grania i nic nie mozna zrobic.
>Wszystko ma 128MB ram'u i Win98 Second Edition. Karta wsadzona do Intela
>chodzi bez zarzutu. Tak samo jak wsadzimy inna karte np. ATI RagePro do ALI
>tez jest ok.
> [...]
Czesc,
Mialem ten sam problem, ale na plycie z i430TX. U mnie pomoglo
wlaczenie funkcji "write allocate" w procesorze. Po tym zabiegu
wszystko chodzi bezblednie. Mozesz te funkcje wlaczyc przy pomocy
programiku setk6d.exe. Najlepiej po rozpakowaniu pliku setk6v3.zip do
katalogu c:\setk6 (przykladowo) umiesc w autoexec.bat linijke
 C:\SetK6\Setk6d.exe /on:64M . To 64M to ilosc pamieci ram w kompie.
U ciebie to bedze 128M.
Archiwum z programem mozesz sciagnac z
http://amd3dnow.cavern.com.pl/bins/misc/setk6v3.zip .
Pozdrowienia