Write2CD Philipsa

Autor: PhoeniX (najbergg_at_kki.net.pl)
Data: Thu 09 Dec 1999 - 11:39:01 MET

Witam.

Niedawno kupiłem nagrywarke Phipsa CDRW460 i dołączony do niej program
Write2CD który z niewiadomych przyczyn zatrzymuje się w czasie wypalania
przy okazji zawieszając całego Windowsa.
Próbowałem kopiować w locie z cd-romu oraz z HDD używając przy tym
czystych cd-r różnych firm ale efekt zawsze był ten sam.
Na 5 prób wypalania może 2 są udane.
Najpierw myślałem, że to nagrywarka szwankuje ale przy używaniu Nero
nie ma żadnych problemów.
Czy ktoś ma jakieś pomysły dlaczego Write2CD może się zawieszać ?

--
pozdrawia
file://==PhoeniX==\\