Re: Odp: DVD LG 8 X 40

Autor: vertex (vertex_at_box43.gnet.pl)
Data: Thu 09 Dec 1999 - 14:26:59 MET

> ma blokade ;( prawda, ale to nie musi go dyskwalifikowac...

> glosny? albo nie mailes go nigdy w reku, albo trafiles na zwalony
> egzemplarz...

raczej egzemplarzE

> ja wkladam tylko plyty...

Przepraszam pana xx ze nieprecyzyjnie sie wyrazilem. Wiec jeszcze raz ,
specjalnie dla niego :

> Polecam Toshibe 6/32. Cicha , sprawna , czyta kazda , nawet bardzo mocno
> porysowana plyte
> ktora do niego wloze.
>

> no prosze - jancio kupil sobie toszibke i oglasza swiatu jak sie cieszy...
> gratulacje!

jak chcesz byc zlosliwy to pisz na grupe w stylu pl.rec.zlosliwosci lub inna
podobna.
A tak gwoli wyjasnienia to nie kupilem Toshiby bo nie potrzebuje. Jestem
wlascicielem sklepu ze sprzetem i do domu po prostu sprzet sobie biore a nie
kupuje. Testuje osobiscie wiele rzeczy bo mnie to bawi oprocz tego ze na tym
zarabiam i to ze mam Toshibe to efekt sprawdzenia kilkunastu roznych
czytnikow. Akurat ten najbardziej mi odpowiada i co wazne , nie trafilem na
zle dzialajacy egzemplarz. Czego nie moge powiedziec o LG 8x. Zrozumiales czy
wyjasnic jeszcze prosciej ?

Jancio