LiveWare2.1 i PlayCenter - jak go unieszkodliwić ?

Autor: Henry(k) (henrico_at_priv6.onet.pl)
Data: Thu 09 Dec 1999 - 14:30:32 MET

Ten diabelski PlayCenter podłożył się pod rozszerzenia wszystkich plików
muzycznych. I mimo że są przyporządkowane do WinAmp'a (są ikony
WinAmp przy plikach, przyrównania w rejestrze) to odpala je PlayCenter.
I najgorsze jest to, że odpala dokładnie WSZYSTKIE formaty jakie obsługuje
WinAmp, ale nie PlayCenter (np .xm Protrakera).

Co i gdzie szukać bo już skończyły mi się pomysły.

PS. Acha, mam jeszcze zainstalowaną Creative Lava, i może to ona??

--
Pozdrowionka.
Henry(k) < henrico_at_friko6.onet.pl >