Manual i bios do CH-890C

Autor: Artur Alinowski (alinowski_at_mail.polpager.com)
Data: Thu 09 Dec 1999 - 13:47:56 MET

N'dybry
Poszukuję pilnie manuala do płyty głównej Chicony Ch-890C Rev 2.1.
Niestety firma Chicony stwierdziła że zlikwidowała dział M/B trzy lata
temu i ma głęboko w poważaniu support swoich produktów. Jeśli ktoś by
przypadkiem miał coś takiego + ewentualnie w miarę świeży bios to byłbym
dźwięczny. Ewentualnie może jakieś urle do miejsc w sieci gdzie takowe
stare manuale można znaleźć, nie wykluczam z góry niewielkiej
odpłatności ;-)
Przez wyszukiwarki niewiele do tej pory udało mi się wygrzebać.

Pozdrowienia.

--

FROM: Artur Alinowski
HOME: artali_at_free.polbox.pl