problem ze sprzetem...

Autor: Piotr Rajchel (rylek_at_ds14.agh.edu.pl)
Data: Thu 09 Dec 1999 - 13:19:48 MET

Witam...

    Wymieniłem ostatnio w komputerze płytę, procesor i kartę grafiki no i
zaczął się wieszać. Płyta: abit be6, procesor celeron 400 a grafika to
nvidia tnt 16M. Testowałem już sprzęt na różnych pamięciach i też się wiesza
więc problem jest prawdopodobnie w tych częściach które wymieniłem (?) Nie
jest to chyba problem systemu operacyjnego bo ostatnio zawiesił mi się jak
ustawiałem opcje w biosie.

Czy ktoś ma jakiś pomysł...

--
Piotr Rajchel