Re: ATI Rage IIC

Autor: Artur Czeczko (artur.czeczko_at_pse.pl)
Data: Thu 09 Dec 1999 - 10:52:54 MET

Artur Izdebski wrote:

> Mam pytanie odnosnie tej karty ( czy opsluguje ona OpenGL ) oraz moze
> jakies inne informacje moze jakies uaktualniena

Ja na temat "jakichs innych informacji".
Oryginalne sterowniki do Windows nie sa najlepsze, dziwnie zachowuja
sie kursory myszy. Karta chodzi na sterownikach do jakiejs innej ATI
Rage,
ale pewien mgp odtwarzal sie troche gorzej, niz na komputerze z jakas
karta PCI i z kilka razy wolniejszym procesorem (mam na mysli oczywiscie
czestotliwosc).
Generalnie nie polecam. No - chyba ze ktos chce kupic taka karte ode
mnie
- raczej niedrogo :-)

Artur

--