Odp: Abit BE6 + IBM DJNA (UDMA66) + Win'98SE = Problem ??

Autor: dareczek (dareczek_at_cz.top.pl)
Data: Thu 09 Dec 1999 - 10:42:39 MET

ja tez mam podobny problem tzn, nie sprawdzilem czy przerwania sa dzielone
ale w tej konfiguracji jak wspominales to kontroler udma66 raz dysk IBM djna
widzi a raz nie, przedstawie sytuacje jasniej a wiec po wlaczeniu kompa
trzeba jeszcze raz restartowac aby kontroler dysk zobaczyl, stalo sie to
meczace wiec dysk jest na zwyklym ide wolniejszy ale nie trzaba tracic
nerwow, z seagatem takich problemow nie mialem ciekawe czy to wina starego
biosu.
Użytkownik koksik <koksik_at_kki.net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:EoB34.36697$Oo3.839906_at_news.tpnet.pl...
> Mam maly problemik z takim zestawem.
> Wsio bylo OK zaraz po podlaczeniu dysku, na drugi dzien wlaczam kompa
> ,ide po kawezie - wracam a tu kicha - win'98 zglasza "error device 3 ...
you