polskie czcionki na kxp6500 w dosie

Autor: Sergiusz Szacki (luca_at_priv1.onet.pl)
Data: Thu 09 Dec 1999 - 09:36:18 MET

Mam następujący problem:
Jest drukarka Panasonic KXP6500 - laser z zainstalowanymi polskimi
czcionkami. Niestety nie mogę uzyskać na niej polskich znaków pod dosem.
Używam
standardowego programu dołączonego wraz z drukarką do ustawiania preferencji
drukarki. Próbowałem już ustawić w zasadzie wszystko co było możliwe : ISO -
L2, Mazovia, POL -1, 852 itd. Niestety nie daje to żadnego efektu. Czy są
jakieś programy rezydentne pod dosa, które by coś pomogły ? Jeśli tak to
skąd można je ściągnąć ? Co robić ?
Proszę o pomoc.

P.S. Zdaję sobie sprawę, że ten temat mógł być wielokrotnie tu już omawiany,
jednak proszę o wyrozumiałość gdyż w zasadzie nie mam codziennego dostępu do
internetu i korzystam z uprzejmości kolegi.

Z poważaniem,

Sergiusz Szacki
luca_at_priv.onet.pl