Problem z DVD !!!

Autor: Maliniak (kris_km_at_it.com.pl)
Data: Wed 08 Dec 1999 - 19:52:31 MET

Nie wiem o co chodzi, ale proba odpalenia jakiegokolwiek filmu konczy sie
zwisem kompa, albo co najlepiej zawieszeniem sie player'a.

Mam DVD Encore Creative'a 6/24 z Dxr3, P3 500 128Mb i Voodoo 3 3000, SB Li
ve.

Do niedawna wszystko gralo ok, a teraz przykladowo odpalam Encore DVD Player
i po przejscu kalibracji ekranu ekran robi sie czarny, po nacisnieciu ESC
wracam do WIN - Player nie odpowiada :(((

W Cinemasterze99 bez uzywania Dx3 po wlozeniu filmu wyskakuje niebieski ek
ranik (blad ochrony ...)

Zainstalowane mam najnowsze drivery, juz probowalem przeinstalowac WIN ale
to nic nie daje. Mial ktos moze podobny problem i moze mi jakos pomoc. Uwa
zam ze to nie jest wina sprzetu, a sprawa programowa.