Monitory (znowu :))

Autor: Witold Masznigut (vitto_at_box43.gnet.pl)
Data: Wed 08 Dec 1999 - 19:44:48 MET

Witam

No nic ,odpowiedzi żadnych nie dostałem ,więc chcąc nie chcąc musiałem
wybrać sam zdając się na małą raczej w tym kierunku wiedzę własną.
Wybrałem CTX 17'' Futura 700T (trinitron)

dobrze czy źle ?? (wymagania poniżej) , pytam się tylko dla własnej
wiedzy i ciekawości bo monitor już zamówiłem i się z niego nie wycofam
zapłaciłem 1400 brutto z 3-letnią gwarancją.

--
od nowego nabytku ,któy będzie używany głównie do zadań lekkich
tzn gry,newsy,czsami coś poważniejszego (ale bez super wymagań)