Odp: PCAnywhere - aaaaaaaaaaaaaa!!!!

Autor: tom (tom_at_sikornik.gliwice.pl)
Data: Wed 08 Dec 1999 - 17:46:42 MET

Użytkownik Arturo <arturm_at_sec.polbox.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:Yeq34.33728$Oo3.780123_at_news.tpnet.pl...
> to chyba nie o konfiguracje programu chodzi, moze ktorys z modemow jest
> walniety albo cos z linia nie tak, ja uzywalem tego programu na us
> robotics'sie i wszystko bylo ok bez zaglebiania sie w jakies
konfigurowanie
> modemu

Racja, najpierw sprawdz jak zachowuja sie modemy podczas polaczenia na innym
programie jesli zrywaja polaczenie to na 90% przez protokol V.34 on tak
lubi. Trzeba wtedy wymusic inny