Czym naprawic i przywrocic do stanu uzytecznosci HDD

Autor: Voder (voder_at_killer.radom.net)
Data: Wed 08 Dec 1999 - 16:24:31 MET

Witam...
Hardziel mial wypadek i trafilo mu sie pare bad sectorow.....jakim
narzedziem najlepiej ponaprawiac co sie da, poodznaczac co trzeba
tak by mozna go bylo bezstresowo uzywac.....Stracil tylko 5Mb z 3G ;PP
wiec nie jest to jakas straszna i olbrzmia strata .......czy da sie
jakos zaznaczyc te badsectory w taki sposob by dysk ich wogole nie
widzial ?? by wogole nie korzystal z tych sectorow ?? Czy sam format
zalatwia sprawe ?? Moze sa lepsza narzedzia ktore oferuja wiecej
mozliwosci ???
Moze lamerskie ale wole sie upewnic zanim zaczne korzystac z tego
dysku....pracuje on u mnie jako kieszen wiec wolalbym zeby w miare
dokladnie sprawdzic co z nim jest.....

W razie co to rzucajcie nazwami progsow, wraz z url na wszelki
wypadek...acha do scandiska nie mam wogole zaufania.....wiec chodzi mi
o cosik innego.....

Voder
voder_at_killer.radom.net
admin_at_killer.radom.net