Re: Opinia nt. HP CD-Writer Plus 9210i/e lub innej.

Autor: Pawel K. (pkurach_at_supermedia.pl)
Data: Wed 08 Dec 1999 - 15:32:47 MET

Kupilem 9210i i jestem bardzo zadowolony. Nagrywa z predkoscia 8x CDR i
problem mialem tylko raz kiedy plyta kopiowana (matka) byla porysowana - ale
wystarczylo zmniejszyc predkosc do 4x i przegrala idealnie. Oprogramowanie
dolaczone to adaptec Easy CD Creator w wersji 3.5c (szkoda, ze nie 4.0).
Dziala poprawnie i stabilnie. Do pudelka dolaczony jest nawet soft do
robienia okladek i naklejek oraz probki takich naklejek.
U mnie dziala na kontrolerze SCSI - Tekram 390F + dyski i SCSI i IDE oraz
CD-ROM Actima 50x (bardzo dobry naped). Przegranie plyty trwa ponizej 10min.
Na Win98 moge w czasie nagrywania prawie normalnie pracowac (bufor spada
najwyzej do 90%)
W poprzedniej firmie mialem Yamahe (zepsula sie po roku) i Philipsa (po pol
roku odwiedzila serwis i nadal trzeba ja czyscic co jakis czas)
Z CDRW rowniez nie ma problemu np.formatowanie (szybkie) trwa 2-3 min.
Pozdrawiam
Pawel

Użytkownik marekk <marekk_at_max.com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:eVs34.34370$Oo3.793389_at_news.tpnet.pl...