Odp: Modemy Asmax i Pentagram - opinie

Autor: Abram (abram_at_poczta.fm)
Data: Wed 08 Dec 1999 - 11:02:51 MET

Użytkownik Andrzej Bronisz <abronisz_at_temida.umcs.lublin.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:82hag5$192$1_at_sunsite.icm.edu.pl...
> Czesc!!!
>
> Mam prosbe do uzytkownikow modemow w/w firm o opinie na ich temat. Ja sam
> pracuje na modemie Zoltrix Spirit i czuje ze wiekszosc moich klopotow z
> laczeniem sie z netem (glownie niezaliczone polaczenia) sa z jego winy. W
> miare mozliwisci gdybyscie zechcieli mi podac strony ze specyfikacjami
> modemow Asmax i Pentagram. TIA
Pentagram omen (ten na kosci Motoroli) jest szybki i bezproblemowo
wspolpracuje z kablami tepsy (zero zrywania, szybkie laczenie, wysokie
transfery). Oczywiscie jest to softmodem, ale podczas polaczenia procek
obciazony jest na ok. 10-12%.Wszystko o tym modemie na stronie motoroli
www.mot.com a tam pogrzeb w
odnosnikach pod haslem SM56PCI.
pzdrw

--
Abram:   abram_at_poczta.fm   abram_at_go2.pl