Re: Programator BIOSU !!! !!! !!!

Autor: Zmechu (zmechu_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 08 Dec 1999 - 10:12:05 MET

Witam!
>Wczoraj moj kumpel postanowil sobie zupgradeowac bios, jednak podczas
operacji zawiesil mu sie sprzet - >wiecie co to znaczy. Prosil
>mnie abym sie zapytal czy nie ma moze ktos z tu obecnych programatora
BIOSU ??? Chodzi o okolice >Warszawy. ...Dzieki za pomoc !
primo: z programatorami byłbym bardzo ostrożny, bo mogą zrobić więcej
szkody niż pożytku. Jeżeli już to musi być specjalnie do flashROM-ów
secundo: najlepszym programatorem jest płyta główna. Szczegoły na
www.bios.z.pl
tertio: mogę zaprogramować osobiście :-), warszawka
Pozdrawiam
Artur

--
Zmień image swojego BIOS-u: