Re: LIVE! Warto? - Oj warto !!!

Autor: MikeTNK (tnk_at_kki.net.pl)
Data: Wed 08 Dec 1999 - 09:52:43 MET

Piotrek P. <bebe_at_marczyk.com.pl> w artykule
news:384CFC0F.43BC90E6_at_marczyk.com.pl pisze...
> WARTO
> A poza tym MIDI na SB16 jest takie jak jest a w LIVE! masz takiej jak z SB
AWE

Dokonałem ostatnio ciekawego odkrycia w Live ! (może to powszechnie znane
ale ja o tym nie wiedziałem). Otóż eksperymentując sobie z softwarem Yamahy
pt. S-YXG100 zacząłem przestawiać Wyjścia Midi trafiłem na coś pod tytułem:
Creative S/W Synth. Jakież było moje zdziwienie gdy posłuchałem mida przy
włączonym owym czymś !!!! Po prostu jak dla mnie to 100 razy lepiej niż
standardowo przez banki próbek (sf2) - całkiem porównywalnie z XG Yamahy !!!
A do tego porządne działanie efektów zapisanych w znacznikach mid'a co daje
nam pogłosy itp. Kawałki które poprzednio brzmiały dla mnie tragicznie teraz
grają cudownie (jak na midy of coz). To w połączeniu ze standardowymi (że
się tak wyrażę) właściwościami tej karty (czyli genialny IMO driver dający
łatwość programowania nowych efektów dla procka karty) daje nam irządzenie
nie tylko do gierczenia ale także do amatorskiego muzykowania. BRAĆ !!!

MikeTNK

PS. Podobno w LIVEware 3.0 dodali jakichś nowych rzeczy do dźwięku 3D - ktoś
coś na ten temat wie ?