Re: Odp: Szajs firmy Seagate.

Autor: GLide (glyder_at_priv3.onet.pl)
Data: Wed 08 Dec 1999 - 01:59:16 MET

On Mon, 6 Dec 1999 10:10:51 +0100, "JarekGancarz"
<jaro_at_ds13.agh.edu.pl> wrote:

>Mam MedalistaPro 2,5GB juz ponad 2 lata i zadnych problemów, chocia?
>starszyli mnie przy zakupie.
>Qmpel ma Medalista 2,5 i te? dlugo mu dziala bez ?adnych problemów

Moj brat tez mial kiedys Medalista Pro 2,5GB i byl calkiem fajny, ale
bardzo mocno sie grzal (jajecznice mozna bylo smazyc :-). Ile te dyski
mialy obrotow?
Obecnie moja kobieta uzywa medalista 1GB w takiej samej obudowie jak
w/w 2,5GB. (nie wiem czy ten tez jest Pro), ale jest paskudnie glosny
- ruski czolg (gdy po jakis czasie dysk sie wylacza - wiadomo APM - to
w pokoju zapada bloga cisza).
Zaufanie jednak stracilem gdy swojego medalista 4,3GB chcialem puscic
przy fsb 75. Nic nie pomagalo - sypal sie za kazdym wlaczeniem kompa
(mimo wylaczania UDMA). Syf i tyle. Teraz w jego miejsce jest IBM i
nie mial z podkrecaniem problemow - chociaz na 83Mhz pracowal krotko -
nie chcialem ryzykowac...

GLide