Dziwne?

Autor: Paweł Jadczak (pjadczak_at_nc-virtual.pl)
Data: Wed 08 Dec 1999 - 01:02:33 MET

Mam zestaw, w którym za grafikę odpowiada Diamond Viper 770ULTRA, a za
muzykę Live!
Obie te karty nie potrafią zesobą współdziałać. Czy zetknęliście się z tym?
Objawy są ciekawe.
Pod Win98 komp zawisza się w trybach 3D korzytsajacych z Direct3D i
wszelkich pełnoekranowych.
Pod Win95 działa, ale system jest nieco niestabilny i raz dziennie się
wykrzacza, ponadto MPEG mażą po całym ekranie i wywalają programy do windy.
Po zmianie Live! na AWE64 problemy pod Win98 znikają.
Oczywiście używam najnowszych driverów, różnych slotów, itd., itp., komputer
mam od lat nastu - ale to mnie przerosło :)))
Czy ktoś może cokolwiek poradzić?
PJ