16 kolorów i 640x480 pod windą :(

Autor: Wojciech Grobel (wojteg_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Tue 07 Dec 1999 - 23:26:28 MET

Witam
Pomyślałem sobie, czas trochę odrestaurować kompa. Kupiłem Celerona i BE6.
Kartę graficzną zostawiłem starą - S3 Trio 64V+ PCI. I co? I nic - w tym
problem. O ile pod DOS'em wszystko OK, tak pod windą (95 i 98)karta nie chce
działać :( Tzn. działa, ale komp się wiesza - czasem od razu, czasem po
jakichś 5 min. Jak zainstaluję "standardową kartę graficzną VGA", to
wszystko chodzi, ale w 16 kolorach i 640x480 :(. Próbowałem instalować inne
sterowniki - do kart opartych na tym samym chipie (765) - efekt ten sam co
na normalnym do S3 Trio 64V+ :(. Aha, nie ma żadnego konfliktu zasobów - jak
instaluję "standardową kartę graficzną" to zasoby przydzielam te same i
działa. I jeszce coś, wyjąłem wszystkie inne karty z płyty głównej i dalej
to samo :(. A na poprzedniej płycie (SHUTTLE HOT 553) było wszystko OK.
Macie jakiś pomysł, co to może być? Skoro działa pod DOS'em i ze
standardowym driverem pod windą to fizycznie chyba wszystko OK, ale nowych
sterowników do starych kart chyba nie piszą :(. Nie uśmiecha mi się
perspektywa kilku następnych miesięcy (aż nazbieram kasę na nową grafikę) w
16 kolorach :(

--
Wojciech Grobel
wojteg_at_zeus.polsl.gliwice.pl