alt.music.type-o-negative /HELP !!!

Autor: Dariusz Kaminski (darker_at_promail.pl)
Data: Tue 07 Dec 1999 - 18:34:21 MET

Witam !

Byc moze moje pytanie wyda Ci sie bardzo banalne, ale od dluzszego czasu nie
moge sobie poradzic z odnalezieniem mirrora grypy dyskusyjnej
alt.music.type-o-negative.
Kiedys (bez problemu) widzialem ja z poziomu serwera news.tpnet.pl ,ale od
pewnego czasu jej tam nie widac.
Nie bardzo tez moge zrozumiec takiego zjawiska: moj znajomy (z Krakowa)
korzysta z serwera news galaxy.uci.agh.edu.pl i ma dostep do tej grupy, a
ja (w Poznaniu) z poziomu TEGO SAMEGO serwera jej nie widze... :((( Co
jest grane ????
Czekam na odpowiedz.

Serdecznie pozdrawiam
Darek
Dariusz Kaminski darker_at_mail.icpnet.pl ICQ: 43407945