Re: Celeron 300 - PODKRĘCANIE !!!

Autor: Roger (roger_at_thunder.t4.ds.pwr.wroc.pl)
Data: Tue 07 Dec 1999 - 16:01:13 MET

> niestety mój procek ma juz zabezpieczenie mnożnka ..... i wiem ze trza
noge
> zamalować 21 (chyba) ale która to jest ????

dwudziesta pierwsza :))
nic to nie da - jeszcze nikt chyba nie odblokowal mnoznika.
( chociaz rok temu jakis gosc na liscie dyskusyjnej chipa
zaklinal sie, ze dokonal tego jego wujek elektronik lutownica, etc. )
mozesz sie bawic tylko FSB
(i do tego sluzy zaklejenie B21 - jesli plyta nie pozwala na zmiane FSB,
tylko ustawia ja automatycznie)

Roger