Re: Netia - Internetia walczy z TPSA - TP Internetia, juz w grudniu tani ryczalt do Internetu, 56 Kb/s w Netii , 112 Kb/s w TPSA Hif

Autor: Piotr Kilarski (p.killer_at_bph.krakow.pl)
Data: Tue 07 Dec 1999 - 13:10:15 MET

Expert napisał(a) w wiadomości: <3837F8A2.6C5D_at_friko.onet.pl>...

>No wlasnie Kolego tak nie jest.
>Z warunkow promocji wynika ze nie trzeba miec zadnej lini loub nie
>trzeba rezygnowac z zadnej lini,
>aby skorzystac z tej promocji za 1 zl + Gigaset za friko

>Dobrze gadasz. Dodatkowa linie, bez rezygnacji z tepsy.
>Czas instalacji w promocji to 2 tygodnie.

Cze
przepraszam ze sie wtrace ale tu expert sie myli
podpisalem w krakowie umowe w lipcu br.
ale w listopadzie gula mi urosla i postanowilem sie dowiedziec
co z moim wyjsciem na swiat
A no nic
i dopiero po paru telefonach do krakowa (ul.pilsudskiego), do katowic
i warszawy (samo mnie przekierowywalo) cos sie ruszylo
jak narazie mam okablowanie i nic wiecej
czyzby proba dorownania w terminach instalacji do telepsow
jak sie pierwszy raz dodzwonie do inetu to stwierdze czy netia do dobry
wybor

Piotr