Re: Celeron 300 - PODKRĘCANIE !!!

Autor: Roger (roger_at_thunder.t4.ds.pwr.wroc.pl)
Data: Tue 07 Dec 1999 - 13:03:26 MET

Stef <stefan_at_free.com.pl> wrote in message
> Witam
>
> mam prośbe czy mógłbym otrzymac dokładną informacje o tym którą "noge"
> trzeba zamalować zeby procka podkręcić.
> Prosze o bardzo łopatologiczną instrukcje bo sie na tym nie bardzo znam
;-)

zadna - o ile masz dobra plyte

> Stef
>
> PS. Procesor Celeron 300 Mhz (bez keszu)
> Płyta bez zworkowa (ustawiana w BIOS'ie)
>

> PS2. Bedę bardzo wdzięczy za jakie kolwiek sugestie dotyczące jaki ma być
> mnożnik i jaka cześtotliwość

jak najwyzsze :)) przy ktorych system wstaje, a aplikacje i gry smigaja
cel300 nie maja chyba blokowanego mnoznika, wiec go zwiekszaj stopniowo itd
pozniej zrob to samo z czestotliwoscia FSB
jakby sie sypalo to mozesz zwiekszyc napiecie (tu byc moze trzebaby zakleic
nozke ale
moze twoja plyta pozwala zmieniac tez napiecie) i zadbac o lepsze chlodzenie
znajdz najlepiej zbalansowane wartosci mnoznika i czestotliwosci FSB( dobrze
by bylo 100 MHz)
i uwazaj na 83 MHz
Roger