Re: Złącze PS/2 problem

Autor: Quick (jacekst_at_polbox.com)
Data: Tue 07 Dec 1999 - 09:11:40 MET

Sprawdzales z inna klawiatura ?
Problem ktory opisales czesto wywolany jest
uszkodzeniem generatora zegara procesora
klawiatury.Moze byc rownierz uszkodzenie
portu klawiatury wiec gdybys mogl inna podlaczyc
mozna by wyeliminowac jedna z mozliwosci.
Jesli to tylko klawiatura to wydatek na nowa jest zedu
20-40 zl. jesli to port to walnieta masz plyte a wtedy
jesli plyta jest jeszcze na gwarancji to szybko ja dostarcz
do sprzedawcy. W innym przypadku zbieraj pieniadze na
nowa plyte.
Quick