Re: Odp: Odp: Doradzcie jaki hdd ?

Autor: Vindex (vindex_at_post.pl)
Data: Mon 06 Dec 1999 - 23:33:16 MET

On Mon, 06 Dec 1999 22:38:04 +0100, zuko / Shark von Cygnus
<shark_at_post.pl> wrote:

>expert, expert, hmmm.... jakos tak zle sie kojarzy, nie?

Fuj - Ty to masz skojarzenia :)))

>btw. czy jest na grupie ktos, kto robil testy dyskow na glosnosc
>pracy? no bo tak. jak kupowalem dysk, to bralem quantuma. bo dobry i w
>ogole i cichy. no i jest. ale jednak slychac, jak sie talerze kreca. a
>np. niektorzy jak pisza o fujitsu, to mowia, ze ich nie slychac nawet,
>jak glowice pracuja. no i nie wiem, czy to mozliwe. wiec jak to jest w
>koncu?

To jest tak ze to zalezy m.in. od obudowy i paru innych drobiazgow :))
Generalnie IBM'y i Fujitsu sa pod wzgledem cichej pracy najlepsze.
Quantum jest ciut gorsze ale niewiele. Oczywiscie chodzi o modele o
porownywalnych parametrach

Pozdrowienia

Vindex