Odp: dysk scsi

Autor: Jan Pieczykolan (pies_at_prokuratura.tarnow.pl)
Data: Mon 06 Dec 1999 - 23:19:50 MET

Witam !!!

Wiesz, sprawa z transferem to nie jest to o co chodzi w takim dysku. Przy
nagrywaniu liczy sie obciazenie CPU i susteined transfer, czyli podtrzymany.
A masz gwarancje, ze nawet na 8x bedziesz nagrywal z dysku tego typu,
podkreslam tego typu. Sprawa jest zagmatwana, bo wiesz, na gieldzie nie masz
zadnej gwarancji, gosc moze byc dzis, a jutro nie, albo powie Ci ze Cie nie
zna i co mu zrobisz ??? Moze miec falszywe papiery i nie sprawdzisz go z
umowa i po dysku.

A uwaga zeby sobie dolozyl 500 i kupil IBM jest smieszna :^) Zaden dysk SCSI
nie da tego co SCSI. A to, ze masz dysk UDMA/66 to nic nie znaczy. Struktura
IDE jest taka, ze nie da Ci takiej elastycznosci jak SCSI, bo dowali do
proca i ten sie nie wyrobi. Jak Cie interesuje, to nowka IBM DNES, to jest
Ultra-Wide-SCSI-2 LVD, dysk ma transfer podtrzymany rzedu 20 Mb/s kosztuje
1600 z VAT. I do tego adaptec za 1400 i kabelek :^)))

Powodzenia

PIES

Użytkownik zuko / Shark von Cygnus <shark_at_post.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:utpk4sc3n70g7klsps3l0vaobvh83a2ur0_at_4ax.com...