Re: Modemy Asmax i Pentagram - opinie

Autor: jotes (jotes_at_kki.net.pl)
Data: Mon 06 Dec 1999 - 22:58:50 MET

Uzytkownik Andrzej Bronisz napisal:

> Mam prosbe do uzytkownikow modemow w/w firm o opinie na ich temat.

Mam Pentagrama USB (V.90/K56flex) rewelacja!
Laczy za kazdym razem, nie zrywa, polaczenie zwrotne bez problemow.
Zgrabny, maly, do schowania w kieszen i podlaczenia do innego kompa
jak znalazl (urok USB, nie wierzylem ze to az tak wygodne).
Dotychczas chodzilem na Zoltrixie (HCF56 winmodem, chala) i Sportsterze
(niestety byl tylko do 36000bps), wiec mam troche porownania.
Cena: dalem na gieldzie 340, ostatnio nawet troche spadly.

Pozdrowienia

 Józek