BIG dołącza do PKO BP

Autor: TMot77 (tmot77_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 06 Dec 1999 - 21:57:53 MET

W BIG-u prawdopodobnie padł system. Nie jest to informacja do końca
potwierdzona - sam bank zaprzecza, ale faktem jest, że w ostatnich
dniach cofnął zlecenia przelewów (dla pewnej firmy) i do tego twierdził,
że firma ma debet na koncie, anic takiegonigdy nie miało miejsca.
Dadam jeszcze tylko, że ani nie jestem pracownikiem, ani właścicielem
tejże firmy i podaniu tej informacji nie mam żadnego interesu!
Prosze o ewentualne potwierdzenie lub zaprzeczenie osób, które coś na
ten temat wiedzą.
Pozdrawiam

--
---