Odp: Dzwiek - HELP!

Autor: Witek (604488525_at_eranet.pl)
Data: Mon 06 Dec 1999 - 22:31:08 MET

Ja mam tak:
SBLibe!
przod: Samsung5100
tyl: stare raio jako wzmacniacz i wielkie pudla (cos ok.30W, ale
rzeczywiscie wielkie)

I Bardzo sobie chwale. Samsung charakteryzuje sie dobra jakoscia i
SKUTECZNOSCIA subwoofera. Czasem, przy zbyt wzmocnionych basach woofer nie
wyrabia, ale to jest normalne i mozna go zciszyc, przeciez w tym przypadku
nie chodzi o glosnosc ale rodzaj dzwieku, a raczej dudnienia. Jest srednio
glosny i kiedy podkrece te glosniki z tylu na max, kilkakrotnie przegluszaja
samsunga. Dlatego nie wyobrazam sobie jak to moglo by byc w przypadku
4Point'a, dla mnie bylby on zdecydowanie za slaby. A jakosc? Live! ma
olbrzymie mozliwosci konfiguracyjne. mozesz ustawic system jako 2-glosnikowy
lub4-glosnikowy. Dla danego ustawienia sa dostepne okreslone efekty. Co
jednak nie znaczy, ze przy 2 glosnikach (3 w Samsungu) nie beda dzialaly
efekty w systemu 4-glosnikowego. Beda i to z calkiem niezlym rezultatem.
Tylne glosniki mozesz uzywac jako satelity, albo jako "podbicie" dolu. Kup
sobie S5100 i jakies dobre bez woofera - ale nie za slabe ! Min. 7,5 W.
Teraz sobie mozesz poeksperymentowac ktore gdzie jak podlaczyc- przod i tyl.

Witek
604488525_at_eranet.pl