plynna regulacja czest mon

Autor: Robert Wontor (rwontor_at_tower.t16.ds.pwr.wroc.pl)
Data: Mon 06 Dec 1999 - 19:38:03 MET

Poszukuje programu ktory umozliwia plynna regulacje czestotliwosci
odswierzania monitora (lub innego sposobu).
Dane techniczne : karta Diamong Viper 330, monitor CTX 1569
Szczegoly problemu: w systemnie Win95 wybor standardo wych czestotliwosci
odswierzania (60, 75, 85Hz itp) powoduje ustawienie rzeczywitej
czestorliwosci 60.6; 75.3, 85.3Hz itp (dane z OSD monitora), natomiast w
Win98: 60.8; 75.5, 85.5Hz przy tym samym sterowniku.
Roznice niby nieduze i w zasadzie nie wplywaja znaczaco na monitor, lecz
powoduja to ze karta wysyla w eter znacznie wieksze zaklucenia i musze
odsuwac monitor od kompa bo troche faluje mi obraz.
Nie pomaga zmiana sterownikow, poniewaz czestosci sa takie same.
    PS: poniewaz zadko jestem na "news", wiec bardzo prosze o przesylanie
kopii wiadomosci na email: picek_at_tower.t16.ds.pwr.wroc.pl