Re: pyt: puste cartridge do laserowek

Autor: Marek Wlodarz (marekw_at_venus.ci.uw.edu.pl)
Data: Mon 06 Dec 1999 - 16:36:00 MET

In article <384BC5A3.4561_at_ursus.ar.lublin.pl>, Piotr Wlaz wrote:
>Kto w Lublinie kupuje zuzyte cartridge do drukarek laserowych? Mam kilka
>i mi zawadzaja, a nie chce ich po prostu wyrzucic do kosza.

Swietne pytanie! nie tylko w Lublinie - czy w Warszawie ktos odbiera? albo
gdziekolwiek?

W razie, gdybyscie zapomnieli, to selen jest trujacy, a resztki toneru
rakotworcze...

W Niemczech, UK, USA - tam wszedzie zuzyte cartridge odbiera producent lub
ktos w jego imieniu. W sprzedawanych u nas wkladach np. HP sa nawet
odpowiednie formularze dla Federal Express czy cos odpwiedniego dla innych
krajow - ale oczywiscie U NAS to nie dziala.

A moze by sie tak umowic i pewnego dnia wywalic wywrotke zuzytych tonerow
przed siedziba Hewlett Packard Polska?

Marek W.