Karta muzyczna a wydajnosc kompa

Autor: Jack_Sky (downloadmaster_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 06 Dec 1999 - 14:48:44 MET

Czesc !

Zastanawiajac sie na wlasna konfigurka zorientowalem sie ,ze ostatnim
elementem kompa ,ktorego nigdy nie wymienialem jest karta muzyczna SB Awe 32
( ISA). Przez ostatnie 4 lata nie myslalem nad jej wymiana ,bo jakosc
dzwieku mi calkiem odpowiada ( podlaczona do wiezy z 7 glosnikami ).
Zastanowilo mnie jednak ,czy przypadkiem nie trace na wydajnosci np. w
przypadku pogrywania w Unreal ,czy generalnie inne gry. I stad moje pytanie
:
Moze gdyby muzyka byla na PCI to zyskalbym kilka fps'ow ? ( pomijajac juz
DSP na pokladzie ,ktorego nie mam)
A takze ciekawy jestem opini dotyczacej jakosci dzwieku : czy gdybym zakupil
Monstera ( vortex2) lub SB Live to roznica bylaby slyszalna ?

Moj konfig to Asus P2B, C333_at_416 ,64 MB Ram 100 MHz, Millenium G200 ,Hdd IBM
371010 ,W98

Bede wdzieczny za wszelkie sugestie.

Pozdrawiam
Jacek