Odp: Co sadzicie: Ricoh MP7060A

Autor: Adam Hetmański (hetman_a_at_priv7.onet.pl)
Data: Mon 06 Dec 1999 - 13:51:42 MET

Użytkownik Radoslaw Sokol <rsokol_at_iname.com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:384be2c3.4443118_at_news.bimber.com.pl...
> Hi,
>
> Najpierw nie chciała montować płytek RW (migała zielono/czerwoną
> diodą). Zazwyczaj pomagało powtórne włożenie płytki. Z czasem
> trzeba było wkładać płytkę coraz więcej razy. Potem tak samo
> zaczęła reagować na płytki R, a nawet na tłoczone. Na koniec
> zaczęła grymasić przy nagrywaniu TOC, a w końcu nie chciała kasować
> RW i zaczynać nagrywania nawet na pustej płytce.

Witaj Radku!
Cóż za zmiana zdania na temat RICOH'a! Pamiętasz jeszcze te czasy
(tak rok do przodu) jak chwaliłeś tą maszynkę.
Ja jeszcze do tej pory posiadam moją MP6200S i chodzi jak burza,
a swego czasu potrafiła nagrać nawet ponad 50 CD na tydzień.
Nie wiem jak wygląda sprawa nowych nagrywarek RICOH'a ale
jeśli będa jakościowo takie jak moja stara MP6200S, to nie można
będzie narzekać.

Z pozdrowieniami
Adam