DVD LG nie czyta wszystkich p³yt

Autor: Maciej Alksnin (maciej.alksnin_at_mlekpol.com.pl)
Data: Mon 06 Dec 1999 - 12:24:42 MET

Jestem bardzo szczê¶liwym posiadaczem czytnika (nowego) DVD firmy LG typu
DRD-8080B. Aby jednak szczê¶cie za bardzo nie uderzy³o mi do g³owy, czytnik
ten nie ma zamiaru nawet rozpoznawaæ co poniektórych p³yt DVD w regionie 2
oczywi¶cie, np. Armourgeddon i jeszcze kilka. Dysk taki nie jest widziany
przez system ju¿ podczas bootowania, tak¿e wyj±tkowo nie jest to wina bILLA
gATES'A. Proszê o pomoc, poradê lub opiniê na temat LG.

 Ninja
Maciej.Alksnin_at_mlekpol.com.pl