Re: monitor bez kolorów:

Autor: Tomasz Sopylo (airwolf_at_astercity.net)
Data: Mon 06 Dec 1999 - 11:01:02 MET

> po wylaczeniu na sek. swiatla (elektrownia!!!) i ponownym wlaczeniu na
> monitorze braklo kolorow:(
> nie wyswietla czerwonego i wszystkich jego pochodnych. jest tylko
> niebieski zielony zolty itp.
> po odlaczeniu monitora od kompa na ekranie widac zmieniajace sie kolory=

> i jest wsrod nich czerwony i wszystko wydaje sie byc ok. tylko dlaczego=

> do cholery nie chce dzialac z kompem? czzy ktos mial podobne problemy?
> config to : sis 6326 AGP 8MB+Voodoo 2 - monitor LG 15"
> help me!!!

Rusz g=B3ow=B1!
Ja bym zacz=B1=B3 od zrobienia takich trzech test=F3w:

1). Pod=B3=B1cz monitor bezpo=B6rednio do karty z pomini=EAciem Voodoo
2). Pod=B3=B1cz monitor do innego komputera (o ile masz mo=BFliwo=B6=E6)
3). Pod=B3=B1cz inny monitor do twojego komputera

je=B6li
1). Brak prawid=B3owych kolor=F3w
2). Brak prawid=B3owych kolor=F3w
3). Prawid=B3owe kolory
to pad=B3 monitor

je=B6li
1). Prawid=B3owe kolory
to pad=B3o Voodoo

je=B6li
1). Brak prawid=B3owych kolor=F3w
2). Prawid=B3owe kolory
3). Brak prawid=B3owych kolor=F3w
to pad=B3a karta graficzna

Skoro monitor po od=B3=B1czeniu zasilania wy=B6wietla kolor
czerwony to jeszcze p=F3=B3 biedy - nie jest uszkodzone
dzia=B3o elektronowe odpowiedzialne za wy=B6wietlanie koloru
czerwonego (no chyba =BFe masz monitor LCD ;)
Rozumiem =BFe kolega nie ma =BFadnych zabezpiecze=F1 antyprzepi=EAciowych=
?
To ju=BF teraz b=EAdziesz wiedzie=E6 =BFe takie zabezpieczenia s=B1 potrz=
ebne.

-- =

Airwolf