Re: VOB2MPG ?

Autor: Size (size_at_friko.sos.com.pl)
Data: Mon 06 Dec 1999 - 10:53:08 MET

Ja również chciałbym się czegoś na ten temat dowiedzieć. Próbowałem z
DVD2MPEG ale nic z tego nie wyszło (przeważnie płyty były zabezpieczone
Macrovision). A po zripowaniu filmu na dysk DVD2MPEG nie pytał o ścieżkę do
zripowanego pliku tylko dalej chcia czytać z napędu ..... :( . Powodzenia i
pozdrawiam.