Czeste awarie EPSONOW

Autor: wojt wu (wendt_at_box43.gnet.pl)
Data: Sun 05 Dec 1999 - 15:23:23 MET

w domu mam epsona stylus color 400, prez okres gwarancji drukowal ok.
ostatnio jednak zaczal walic glowica w sciane drukarki.
Sadze ze pasek zebaty slizga sie po kole napedowym od silnika, ale nie
jestem pewien .
w pracy mam 4 takie epsony (w tym 2 modele 440) i jedna z nich wykazuje te
same objawy.
Znajomy ma w domu model 440 i czasami tez mu stuknie glowica o odbudowe.
Wiec mam pytanie : czy u kogos sa pdobne objawy, a jak tak to w jaki sposob
sobie z tym problemem poradzic
czekam na listy

--
wojciech wendt