Prosba o wyjasnienie - problem HDD

Autor: Wu-Brat (airman_at_priv3.onet.pl)
Data: Sun 05 Dec 1999 - 11:39:55 MET

Czy moglby ktos mi wyjasnic na czym polegaja problemy przy posiadaniu FSB
ustawionej na 83Mhz ?
A jesli ktos ma 100Mhz to co wtedy ? Co to sie przelacza ? Czytam grupe ale
ogolnie to nie mam jakiejs orientacji w czym dokladnie lezy problem...
Tez teraz chce kupic HDD najprawdopodobniej IBM 14,4 lub jest tes seagate
17,2 ale wszyscy zgodnie twierdza ze ten pierwszys jest lepszy...
Moj sprzet tez jest podrasowany 300A_at_450 i sam juz nie wiem czy jesli kupie
dysk to czy bedzie dzialal prawidlowo ?

--
Odp. na priv. airman_at_friko3.onet.pl
Wu-Brat