Odp: Wybor glosnikow

Autor: lokaty (lokaty_at_free.net.pl)
Data: Sun 05 Dec 1999 - 15:53:08 MET

Ja mam Samsungi FS2822BA(plaskate) i są rewelacyjne. Tylko subwoofer mógłby
być trochę lepszy(ten jest z wersji 6100). Niestety kosztują 550 zł.

Artur partur_at_enter.net.pl

Użytkownik Tygrysek <tygrys99_at_friko4.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:YNL04.7449$Oo3.194089_at_news.tpnet.pl...