Re: Abit BE6+Celeron 433@541 to dobrze ???

Autor: holyboy (holyboy_at_thewatercooler.com)
Data: Sun 05 Dec 1999 - 14:13:01 MET

Użytkownik fEnIo <fenio_at_krakow.jest.spoko.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:syq24.23592$Oo3.548697_at_news.tpnet.pl...
> Bartek Nagorny zapodal(a):
> co jest nie tak z sigejtem ??????????
> ja mam juz trzeci dysk i za kazdym razem kupuje sigejta i chodzi jak burza
> bez problemow...
> (zaznaczam ze zmienialem dyski bo byly za male a nie psuly sie :))
> tylko zawsze kupuje medalisty pro one sa the best... (2GB, 6,4GB i 13GB)
> polecam :)

no wlasnie
ludzie kojarza sigejty z medalistami, a nie medalistami pro
nawet w cennikach roznych firm nie uswiadczysz pro
oczywiscie dlatego, ze jak wiadomo, w sklepach liczy sie gigabajty na
kilogramy