Re: Wypalanie x6 OT

Autor: Janusz - Vahanara (vahanara_at_olimp.gapp.pl)
Data: Sun 05 Dec 1999 - 00:47:41 MET

>ale te czerwone basfy, czy ceramiczne? to wazne.

Czerwone (czerwone okładki).
Tylko 2 płytki, bo kupowałem na próbę po dwie z kilku marek.
No i wybór był ograniczony aktualną ofertą Office Depot.

Zdecydowanie najlepiej wypadły Positive (już trzecie pudełko i 100% nagrań
x6).
Na razie to koniec testów, bo wszystko zostało na dziś zarchiwizowane
(ważniejsze prace podwójnie na różnych CDkach).

Na razie nagrywałem tylko dane (archiwizacja).
Nie wypaliłem dotąd żadnego CD muzycznego, na pierwsze próby będzie czas
później.

Aha, te złe płytki wypalałem x1 i x2 z włączonym testem.
Niby obie wypaliły się poprawnie, ale na dwóch CDromach (x24 i x40 LG) są
problemy z ich odtwarzaniem.
Kawałek czyta się dobrze, ale niektóre pliki są nie do odczytania.

--
Janusz - Vahanara