Re: Bron sie Microsofcie, bo nie chcemy zostac paserami vs. Microsoft

Autor: Grzegorz Domagala (domag_at_ciapek.uci.agh.edu.pl)
Data: Sun 05 Dec 1999 - 18:51:53 MET

"J. Argasiński" wrote:

> [...]
..
..

To moze jeszcze ja zamieszam w mrowisku (i przy okazji moze czegos sie
dowiem). Co jakis
czas netszkapa sie u mnie biesi - nie chce otworzyc zadnej strony,
wyswietla tylko teksty typu document:done . Co zabawne MSIE chodzi wtedy
bez klopotu. Leczenie problemu:
wlasciwie zadne po prostu po pewnym czasie zaczyna dzialac....

GRG