Re: Siec w domu. HELP WANTED

Autor: Pealoo (pealoo_at_polbox.com)
Data: Sun 05 Dec 1999 - 01:55:13 MET

Proponuję zmienić w Panel sterowania/system/karty sieciowe adres IRQ którejś
z kart sieciowych - kumpla też niedawno nie było przez parę dni na sieci i
okazało się, że IRQ "przestawiło" mu się na 11, a powino być na 10 (też
karta ISA) - popróbujcie.
P.S. Pamiętajcie, żeby adres sieciowy IPX/SPX był taki sam, maska posieci w
TCP/IP taka sama i różne IP adresy.
narka
nie denerwujcie się jak nie pomoże(proponuję też sprawdzić dobrym omomierzem
rezystancję zastępczą kabla z terminatorami - powinna wynosić ok. 25 omów).

Pealoo