Odp: Odp: Monitor

Autor: Wigwam (wigwam_at_polbox.com)
Data: Sun 05 Dec 1999 - 01:10:26 MET

Użytkownik Krzysztof Wasilewski <wasilew_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:3849A84F.E19EA3AE_at_poczta.onet.pl...

A jesteś pewien że to nie degausacja? Większość monitorów ma teraz opcję
rozmagnesowania kineskopu po uruchomieniu. Znajdź w menu monitora opcję
"degauss" i włącz ją. Jeśli to to samo masz odpowiedź.
Pozdrowienia
Wigwam