Re: pytanie o program

Autor: Radfor (radfor_at_kki.net.pl)
Data: Sun 05 Dec 1999 - 01:35:18 MET

W sklad utworow XM, MOD i podobnych wchodza sample i nie sposob tego zapisac
nutami.
Byl kiedys pod DOS programik ktory robil z MIDI -> MOD i odwrotnie ale
wychodzilo mu to tragicznie (nie pamietam jego nazwy).
Moze to sie udac tylko wtedy jesli XM i MOD sa zrobione tzw. syntez. ale
takich jest malo.
Bo niby jak zapisac nutami sampla z fragmentem wokalu. Wielu moze powiedziec
ze, da sie ale to brzmi tragiczne. To tak jakby probowac zapisac nutami WAV.