Jak IBM DJNA 13.5 GB znosi overclocking ??

Autor: koksik (koksik_at_kki.net.pl)
Data: Sun 05 Dec 1999 - 01:26:18 MET

No wlasnie...

Ktos juz probowal ?

Mam na takim sporo softu - a niewiem jak te nowe dyski IBM'a z UDMA66
znosza deczko wyzsza FSB ;-))

Procka sprawdzilem, przy starym Seagate Pro 6,4 GB (tym z 7200 rpm)
chodzil jak burza ,P III 550 puscilem na poczatek na 5,5x110 przy
wlaczonym UDMA33 ;-)))
Teraz przydalo by sie go puscic wyzej - ale boje sie ze wysypie mi sie ten
IBM ;-((
Podobno IBMy slabo znosza overclocking ;-((

Dlatego bardzo prosze o info jak IBMy znosza podkrecanie.

Pozdrawiam

Darek Smolik
koksik_at_kki.net.pl