Excel

Autor: Marcin Marciniuk (mmarcin_at_astercity.net)
Data: Sat 04 Dec 1999 - 23:35:42 MET

Mam taka sprawe. Otoz posiadam Excel 97. Problem polega na tym, iz
przywyklem, ze kolumny sa oznaczone literami a wiersze liczbami.
Tymczasem w moim sofcie zarowno kolumny i wiersze sa oznaczone cyframi.
Np zamiast odnoscika do pola o nazwie A1 mam W1K1 (wiersz 1, kolumna 1).
Czy jest mozliwosc, aby zmienic te ustawienia na takie jakie chce? Nie
potrafie znalezc tej opcji w konfiguracji, a z jakichs przyczyn help mi
nie chodzi.
Thx za pomoc
Z powazaniem

--