Re: nowy HP610 i atrament

Autor: Michal Kawecki (novimpex/cut_this/_at_medianet.pl)
Data: Sat 04 Dec 1999 - 13:56:16 MET

The EaGle <theeagle_at_free.com.pl> wrote in message

> Bajki piszesz , do HP 610C pasuja wszystki zasobniki do 6xx tak wiec dobre
> beda takze i te z 40ml pojemnoscia. Tak mam napisane w instrukcji obsługi

Z tego wniosek że instrukcja jest do d...

> sam ogładałem te zasobniki w Office Depot gdzie ta drukarke kupiłem.

Ja nie oglądałem ani nie czytałem, ale zrobiłem próbę. Nowe pojemniki z
czarnym tuszem od HP 610 mają inne pole kontaktowe, w związku z czym inne
pojemniki serii 6xx NIE DRUKUJĄ. Natomiast można używać pojemników z tuszem
kolorowym ze starszych drukarek serii 600.

--
Pozdrawiam
Michał Kawecki